Аналіз рекламної діяльності торговельних підприємств, що реалізують товари класу «люкс» |
|
Тип работы |
Дипломна робота |
Код |
ВД-0455 |
Содержание |
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬ ТОВАРИ КЛАСУ "ЛЮКС" 1.1. Рекламна діяльність торговельних підприємств як об'єкт дослідження 1.2. Системний підхід до організації рекламної діяльності торгових підприємств, що реалізують товари класу "люкс" 1.3. Галузеві особливості організації рекламної діяльності торговельних підприємств класу "люкс" РОЗДІЛ 2 СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬ ТОВАРИ КЛАСУ "ЛЮКС" 2.1. Оцінка впливу торгівельного процесу на види організації рекламної діяльності підприємств, що реалізують товари класу "Люкс" 2.2. Організація планування рекламної діяльності як основа перспективного розвитку торгових підприємств, що реалізують товари класу "люкс" 2.3. Аналіз контенту реклами торгових підприємств, що реалізують товари класу "люкс". РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬ ТОВАРИ КЛАСУ "ЛЮКС" В СУЧАСНИХ УМОВАХ 3.1. Основні напрямки вдосконалення організації рекламної діяльності торгового підприємства, що реалізує товари класу "люкс" 3.2. Розробка методики організації та комплексного планування рекламної діяльності торгового підприємства, що реалізує товари класу "люкс" 3.3. Оцінка ефективності організації рекламної діяльності торговельного підприємства, що реалізує товари класу "люкс» ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ В наявності також є Наукова стаття та Автореферат до роботи Наукова стаття 70 грн. Автореферат 50 грн |
Количество страниц |
102 |
Дата размещения |
31/8/2011 |
Цена: 800.00 |