Маніпулятивні технології в PR: "чорний", "сірий" та "білий" PR |
|
Тип работы |
Магістерська дипломна робота |
Код |
ВД-0416 |
Содержание |
ВСТУП РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕНННЯ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В PR 1.1 Типологія маніпулятивних методів в PR 1.2 Методологія і інструменти PR 1.3 Вплив маніпулятивних технологій на формування суспільної думки Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЛІТИЦІ ТА БІЗНЕСІ 2.1. Практика чорного PR в політиці 2.2. Практика використання чорного PR бізнесі Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ КОНЦЕТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОТИДІЇ МАНІПУЛЯТИВНИМ ВПЛИВАМ 3.1. Протидія брудним виборчим технологіям 3.2. Стратегії обмеження маніпулятивних технологій Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ В наявності також є Анотація, Реферат та Рецензія до роботи Анотація 50 грн Реферат 70 грн Рецензія 50 грн |
Количество страниц |
136 |
Дата размещения |
30/8/2011 |
Цена: 850.00 |