Відповіді на питання з дисципліни «Педагогічна психологія» |
|
Тип работы |
Відповіді на питання |
Код |
ВД-3268 |
Содержание |
1. Предмет та об’єкт педагогічної психології. 2. Система категорій педагогічної психології. 3. Принципи педагогічної психології. 4. Зв’язок педагогічної психології з іншими науками. 5. Методи педагогічної психології. 2. Категорія навчання, її зміст та сутність. 3. Навчання як умова розвитку. 4. Основні лінії психічного розвитку в процесі навчання й виховання. 5. Історичні методи організації навчання. 6. Історичні форми організації навчання. 7. Типи навчання. 8. Психологічні моделі навчання. 9. Класифікація видів навчання. 10. Поняття про навчання і учіння. 11. Механізми й закони навчання. 12. Учіння як пізнавальна діяльність. 13. Теорія цілеспрямованої навчальної діяльності. 14. Рівневий аналіз навчальної діяльності. 15. Мотиваційний компонент навчальної діяльності. 16. Орієнтовний компонент навчальної діяльності. 17. Виконавський компонент навчальної діяльності. 18. Змістовий компонент навчальної діяльності. 19. Вікова динаміка формування компонентів навчальної діяльності. 20. Поняття научуваності та її структура. 21. Типи научуваності. 22. Сутність і рівні розвитку самоосвітньої діяльності. 23. Основні напрями педагогічного забезпечування розвитку самоосвіти. 24. Позиція особистості як психологічний об’єкт виховання. 25. Методологічні й методичні принципи виховання. 26. Поняття виховного впливу. 27. Класифікація виховних впливів. 28. Мораль та вікові особливості її виховання. 29. Характер як проблема педагогічної психології. 30. Психологічні аспекти виховання довільності учня. 31. Специфіка й структура педагогічної діяльності. 32. Психологічний аналіз педагогічного спілкування. 33. Педагогічні здібності та їх формування. 34. Динаміка підходів до визначення предмета педагогічної психології. 35. Основні завдання сучасної педагогічної психології як науки. 36. Система категорій педагогічної психології. 37. Внутрішні та зовнішні механізми спрямованості соціалізації. 38. Міжпредметні зв’язки педагогічної психології з іншими науками. 39. Специфіка розуміння основних методологічних принципів психологічної науки в педагогічній психології. 40. Класифікація методів педагогічної психології. 41. Застосування організаційних методів у психолого-педагогічному дослідженні. 42. Експеримент в педагогічній психології. Види та вимоги до організації. 43. Методичні умови ефективного застосування опитувальних методів у психолого-педагогічних дослідженнях. 44. Особливості використання праксометричних методів у педагогічній психології. 45. Системний метод дослідження в педагогічній психології, приклади його застосування як провідного методу обстеження. 46. Сутність категорії навчання через порівняння із суміжними поняттями. 47. Характеристика процесів соціалізації, які забезпечують виникнення новоутворень психіки на різних вікових щаблях онтогенезу людини. 48. Теорія співвідношення навчання та розвитку. За яких обставин навчання виступає умовою розвитку? 49. Основні лінії психічного розвитку людини в умовах шкільного навчання. 50. Психологічні моделі основних типів навчання, діючих у сучасній освіті. 51. Порівняльна характеристика традиційного та вільного навчання через характеристику основних компонентів їх психологічних моделей. 52. Теорії навчання, побудовані за принципом психологічної моделі третього типу. Проаналізуйте потенціал цієї моделі освіти на прикладі однієї з відомих Вам теорій. 53. Класифікація теорій сучасного навчання. 54. Принципи організації сугестопедичного навчання. 55. Перспективи застосування знаково-контекстного навчання в умовах вищих навчальних закладів. 56. Потенціал кредитно-модульної організації навчання в сучасній освіті. 57. Поняття, механізми та закони научіння. Научіння та учіння. 58. Учіння як пізнавальна діяльність. Класифікація видів навчальної діяльності. 59. Основні положення провідних вітчизняних концепцій учіння. Відмінність термінів “учіння” та “цілеспрямована навчальна діяльність”. 60. Зарубіжні психологічні теорії учіння. 61. Роль навчальної діяльності у формуванні теоретичного мислення як вершини розвитку людського розуму та духовних потреб. 62. Розвиток мотивів учіння у ході шкільного навчання. 63. Поняття та критерії типології орієнтовної основи дій. Вплив типу орієнтовної основи дії на ефективність навчання. 64. Класифікація виконавських навчальних дій. Алгоритм їх становлення як розумових дій. 65. Навчальний прийом, основні етапи формування навчальних прийомів. 66. Види самоконтролю та самооцінки в навчальній діяльності. Психологічні умови цілеспрямованого формування дій самоконтролю і самооцінки учнів в навчанні. 67. Психологічна оцінка сучасної системи шкільного оцінювання, яка діє в Україні. 68. Основні психолого-педагогічні оцінки сучасного знання. Розкрийте психолого-педагогічні умови ефективного засвоєння знань. 69. Психолого-педагогічні умови швидкого та міцного становлення навички. 70. Вікова динаміка становлення окремих компонентів навчальної діяльності за умов цілеспрямованого розвитку. 71. Психологічні принципи та методичні прийоми ефективного формування цілісної системи компонентів навчальної діяльності учнів. 72. Психологічні умови навчання дітей з різними здібностями до навчання. 73. Психолого-педагогічні причини неуспішності навчання. Діагностично-корекційні прийоми роботи з учнями, що демонструють відставання в навчанні. 74. Джерела та напрями психолого-педагогічної активності дорослих із забезпечення повноцінної самоосвітньої діяльності школярів. 75. Класифікація виховних впливів. Поняття педагогічно ефективного виховного впливу. 76. Стадії морального розвитку людини та рівні її моральної вихованості. Психолого-педагогічні особливості віку та завдання розвитку моральності на різних етапах первинної соціалізації. 77. Психолого-педагогічна проблематика виховання характеру дитини. Потенціал теорії ампліфікації у формуванні просо цільної спрямованості особистості. 78. Складові відповідальності як особистісного механізму людини, що забезпечує можливість її індивідуальної свободи та соціальної реалізації. 79. Психолого-педагогічні принципи забезпечення дисципліни як прийняття вимог дорослого. 80. Формування самостійності дитини. Методика чотирьох зон. 81. Психологічна сутність незалежності як особистісної риси. Умови формування незалежності в онтогенезі. 82. Поняття класичного вольового акту. Психолого-педагогічна програма розвитку волі вихованця. 83. Поняття самовиховання. Психологічна характеристика основних груп методів самовиховання. 84. Основні психологічні фактори сімейного виховання. 85. Основні напрями психологічного аналізу сім’ї. Психологічні правила сімейного виховання дитини. 86. Зв’язок акцентуацій характеру, важковихованості та порушень сімейного виховання. 87. Причини та симптоматика шкільної психологічної дезадаптації. 88. Причини важковихованості та асоціальності дитини. Активні методи соціально-психологічного навчання важковиховуваних осіб. 89. Структура та види педагогічної діяльності. Педагогічні функції, які реалізує в них учень. 90. Функції, компоненти та рівні педагогічного спілкування. 91. Порівняльний аналіз ефективних і неефективних прийомів заохочення. 92. Бар’єри педагогічного спілкування, шляхи їх подолання. 93. Теорія педагогічної майстерності. Психологічний аналіз педагогічних здібностей. 94. Завдання та основні напрями діяльності практичного психолога освіти. 95. Види робіт практичного психолога освіти. 96. Етапи обстеження психологом проблемної дитини, відповідно до схеми Л. Виготського. 97. Психолого-педагогічний інструментарій готовності дитини до шкільного навчання. 98. Функції профорієнтаційної діяльності, особливості діагностичних і профконсультативних заходів психолога освіти. |
Количество страниц |
157 |
Дата размещения |
16/1/2018 |
Цена: 700.00 |