Національні особливості ділового спілкування |
|
Тип работы |
Контрольна робота |
Код |
ВД-2972 |
Содержание |
Завдання 1 З’ясуйте, у яких значеннях можуть вживатися слова майбутній - прийдешній – грядущий - наступний; оточення - навколишнє середовище - довкілля. Складіть речення. Завдання 2 Пригадайте синоніми до слів: безпрецедентний, принаймні, катаклізм, радикальний, захаращувати. Складіть 5 речень. Завдання 3 Доберіть спільнокореневі до слів загроза, забруднення, вибух, озброєння, радикальний, транспорт, які належать до різних частин мови. З дієсловами складіть речення. Завдання 4 Від поданих слів/словосполучень утворіть форму: 1. родового відмінка: повені, зсуви, урагани, землетруси, виверження вулканів; парниковий ефект; озонний шар; тропічні циклони, шторми; усі захворювання; значна частина, заселені райони; існуючі тенденції; природні катастрофи; безвідходні технології; відповідне законодавство; екологічна культура; нові шляхи; екологічна безпека; нормальна питна вода; продовольство, житло, лікарня, школа, товари; світова демографічна проблема; радикальні соціально-економічні перетворення; конверсія 2. орудного відмінка: різноманітні відходи; людина і природа; створення, розробка, пошук; демографічний вибух; глобальні ознаки 3. місцевого відмінка: уся площа; наш світ; слаборозвинуті країни; друга половина; глобальний масштаб Завдання 6 Пригадайте іменники/прикметники з початковими компонентами демо-, народо-, еко-, природо-. Складіть 8 речень з цими словами. Завдання 7 Утворіть від поданих дієслів дієслівні форми: а) дієприкметник: запровадити, охопити, знищити, деградувати, засвідчити, загинути, померти, народити, почати, зумовити, породити, задовольнити, передбачити, накопичити, втратити б) дієприслівник: забруднювати, зростати, захаращувати, засвідчувати - засвідчити, перетворюватися, загострюватися - загостритися, спостерігати, породжувати - породити, задовольняти - задовольнити, зупинятися - зупинитися, передбачати – передбачити. Завдання 8 Складіть по 5 речень із утвореними дієприкметниками й дієприслівниками (на вибір). Завдання 9 Поясніть (письмово) значення термінів: глобальні проблеми людства, людська життєдіяльність, клімат, конфлікт, виробництво, природокористування. Завдання 10 Знайдіть у поданих реченнях допущені у вживанні слів помилки, що порушують зміст речення, та виправте їх. Завдання 11 Переформулюйте подані речення так, щоб вони передавали інформацію протилежного змісту. При цьому не використовуйте спільнокореневі слова з часткою не. Завдання 13 Трансформуйте подані речення у номінативні конструкції. Завдання 14 Трансформуйте подані номінативні речення у присудкові (речення з присудком). Завдання 18 Подайте інформацію тексту у вигляді схем. Підготуйте переказ на основі схем. Завдання 19 Сформулюйте (письмово) тему статті. її загальну характеристику. Скористайтесь такими конструкціями: У статті (автор, назва) йдеться про..., Стаття (автор, назва) присвячена темі (проблемі, питанню) ... Тема статті (автор, назва) .... Стаття є узагальненням (викладом, описом, аналізом, оглядом) ... Завдання 21 Знайдіть смислові помилки, виправте їх. Дайте письмовий розгорнутий коментар до одного з наведених тверджень (на вибір). Завдання 24 Розкрийте твердження: Людина - головний суб’єкт, творець суспільства і самої себе, всіх відносин і взаємодій з природою. Від її волі залежить майбутнє людства. Завдання 27 Наведіть приклади технологічних катастроф, які трапились за останні десятиліття. |
Количество страниц |
23 |
Дата размещения |
16/9/2015 |
Цена: 110.00 |